lördag 4 oktober 2008

Blåsigt




Jo, man kan lugnt säga att det blåser vid havet ikväll. Det känns skönt att båten är uppe på land.. båt å båt, liten tvålkopp ;-) Nä,jag skoja- Patric har byggt å trixat så den är helt ok, trots att den är liten, iallafall är det gott att den ligger i skydd på land. . Värre är det m husvagnen...Än sålänge är den kvar på campingen.. å nu gungar den en del kan jag säga-å det beror INTE på några utkastade kinapuffar( för dem som minns tv förlängesen... haha)..Nä.. Det BLÅSER som sagt, närmare stormstyrka.. Orsaken till att Jag å Patric är i vagnen såhär sent på säsongen.. är ju såklart att vi ska dra hem den imorrn. Bättre sent än aldrig..Rätt skönt vara här på tumanhand, barnen är hos mormor..vi hade tänkt att mysa m god mat, film, snacks å lite alkoholhaltiga drycker....så var våra önskemål..



Jooo.... maten Var god,Drickat m...å jag hade det mysigt m en sån där liten romantisk kärleksdrama-film...medan P sov som sötast. . .Ibland är livet behagligt. . ! Men så har jag ju semester å skall njuta lite åxå!!



Tror jag skall bädda ner mig, läsa min bok..lyssna på regnet som just börjat ösa ner..... sen kan jag nästan kalla detta för en hälsoresa- har varit ute hela dagen, ätit gott, går i säng tidigt... nja, chipsen skulle nog sabba förståss... men dem hade jag nästan glömt så det var nog inte så farligt..hehe.



Tjing så lång.



1 kommentar:

Anonym sa...

Låter riktigt härligt. Kaffe i veckan?
Kramizar Linda