måndag 12 januari 2009

hoo hoo- John Blund...

Tänk om jag kunde bli trött på normal sov tid... Ahhhhhhhh! Här sitter jag mitt i natten , klockan är 00.48 söndag natt...klarvaken, hur pigg som helst. Vaddå sova? ! Vad hjälper det att jag klätt mig i den nya sköna pyjamasen som jag äntligen fått.Hjälper Ingenting, noll, nix, nada... Jag borde vara åtminstone liiite seg har jobbat 22h nu i helgen...(långpass lör+sön). Men jag vet minsann när jag är trött... jojo- när klockan tjuter imorrn 05.30 å det är dax att väcka kidsen. . . trött som en gris kommer jag va. Jag kunde ju förståss gå å lägga mig, snurra 114varv i sängen å försöka sova, men . . det är ju så gott sitta här i lugn å ro å läsa de bloggar jag följer..(man har "fastnat" för en del nu..)..sen kan jag ju alltid lägga in lite räkningar-så är det gjort-läsa lite fakta om hur man lägger spår för hunden-kika på de senaste nyheterna...mm mm . Det finns massor att göra mitt i natten. Har funderat på att söka mig ett natt jobb - känns liksom naturligt för en nattuggla som mig... men, nja, vet ändå inte om det är "rätt". Mycket socialt liv blir ju knas då. Men å andra sidan är jag ju knas själv.... :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoho här e john blundin.hihihi,,,jag kan komma bort till dig åh klappa till dig i hövet me ett hundben HAHAHAHAHA ja e juh så rolig eller hur,nu skall ja i alla fall nana,,om du sänker värmen i sovrum åh huset så blir dt lättare att somna.inte mer än 19 gradr,jag har kanske 16-17 grader sover som bäst då.DET E SANT vovvov på dig kära svägerska.god natt,dröm om mig så sover du gottigt hihi.ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Monica sa...

Karin ...Ja du e rolig du. Som du vet gillar jag inte kyla,men trot om du vill, i sovrummet är det iskallt. . å visst e d så, man sover gott då.