söndag 30 augusti 2009

Kärlek




Jag är kär. Galet kär. Så lycklig att jag bara sitter,går, står å ler.. småskrattar å sjunger för mig själv.
Snart blir jag väl intagen å satt i tvångs-tröja. . bara dårar beter sig såhär.
Orsaken är Mölnlycke festivalen, eller, snarare bandet som spelat där 2 kvällar. Som 2 fjortisar stod vi längst fram vid scen, diggade å sjöng, hoppade å klappade händerna, Madde å jag. Men så är de sååå grymma. . NO TJAFS. .
Underbart kul gubbar med så skön humor, de showar å driver med varann, å levererar goa cover´s. Har du inte sett dem, så tycker jag nästan synd om dig. men de finns på Notjafs.nu

Men de är ju bäst live. Såklart.


Det har regnat varje dag i snart en vecka, jag har jobbat som en dåre, ingenting annat blir gjort, så trädgårn bara förfaller. . Barna har börjat skolan, å det kryllar av virus å baciller. Det snöras å snyts om vartannat. . men det värsta av allt är ändå den elaka magsjukan som härjar, ( ja ja-asså, svininfluensan e värre )...Men Just nu är Fia magsjuk. Måtte det passera lika snabbt som det kom.


Imorrn är det måndag å jag ska börja fasta. Typ Ramadan, men de får åtminstone äta när det är mörkt. . det ska inte jag. Vojne vojne å stackars mina kära som ska stå ut m mig. Vi får väl se hur länge jag orkar. . Planen är 12veckor. TOLV VECKOR. Kan ju bli en intressant forskning i humörsvängningar. .





Posted by Picasa

Inga kommentarer: