fredag 14 augusti 2009

Bohuslän i mitt hjärta





HÄR vill vi alltid vara. Och,vi vill ha sommar året om.
Sommaren har varit skön, och vi har inte gjort många knop..men den går mot sitt slut. Det är sista helgen nu,innan jobbet och barnens skolor startar.Men än så länge kan vi utnyttja helgerna i "vårat" härliga Lysekil.
Sista helgen i augusti skall bryggorna tas upp. Ett jobb som kräver sina karlar. Å som brukar sluta med kräftskiva...så det är inte svårt att motivera gubbarna ;-)


Knepigt nog så skall jag alltid jobba den helgen.....



Posted by Picasa




Det är många fina vyer som man vill spara i minnet,inför den kalla och trista vintern, dessa bilder är mina favoriter, och jag hoppas jag verkligen minns dem,och minns hur varm och skön sommaren var.

/ Monica

2 kommentarer:

Anonym sa...

slap af nogle gode billeder :D
Det for mig til at savne jer alle der oppe :(

Monica sa...

Å vi längtar så tills vi ses igen. Kram till er båda.. <3