onsdag 15 april 2009

Påsk

Påsk i Värmland

Vissa i familjen passade på att ha det riktigt gott över påsken, å då menar jag inte bara mat å dryck. En massa aktiviteter var inplanerade också. Första dagen var det såklart skidåkning i slalombackarna i Branäs. . Det var "lagom" med folk, ingen lift-kö.. Dagen var lång o alla var lyckliga men sega när kvällen kom. Dag 2 var det dags för att bege sig upp på högfjället med ett gäng skotrar, det åktes,fiskades,grillades. En otroligt häftig upplevelse, berättade de alldeles lyriska ! Mycket kan man(jag) säga om snö å kyla, men visst är det vackra bilder där uppifrån fjället.!

Dag 3 var det skidåkning.. innan det blev hemfärd dag 4. . Det var trötta men lyckliga påskfirare jag fick hem.



Nä- jag var inte med upp denna gången, Vad jag gjorde? . . . Jobbade såklart. Man har väl någon ansvarskänsla eller! ;-)
Posted by Picasa

Inga kommentarer: