onsdag 11 februari 2009

Promenera mera.. (vete tusan förståss)...


Det är inte klokt vad många (å långa) promenader jag gör om dagen. Såpass att jag har fått blåsor under ena foten å blivit skinnflådd mellan 2 tår på andra foten. Man kan tro att det beror på kassa skor, men ..Nix, har inga dåliga skor... har införskaffat mig riktiga walking-skor.. med personligt utprovade innersulor i , Det beror nog snarare på kassa fötter. Är nämligen innehavare av Hallux Valgus . Hursomhelst, många steg om dagen blir det,jag ska byta batteri i min stegräknare, för skoj skull. ? ! Så blir det svart på vitt.

Dagarna 4 som passerat har varit behagliga å fyllda av ledig tid. Men nu lagom till helgen är det dags att "checka in" på jobbet igen. "Gör" helgen-vilket faktiskt kan vara rätt behagligt, lite lugnare tempo, med inte alltför mycket aktiviteter å resor inbokade för de boende. Trist bara att inte vara hemma när övriga fam. är det. Men de är vana vid mina arb.tider... å jag har alltid jobbat med oregelbundna tider..på alla jobb man haft. Nog om jobb. Är liksom ledig. . här är lugnt å stilla å glina har somnat. .. Passar på att njuuuta.
Over and Out.



Inga kommentarer: