onsdag 25 februari 2009

De ä int klokt

Skit ska skit ha?

Såå- då e man där igen. Sjuk. Igen. Vafaan har hänt? Jag som så sällan ble sjuk förr? E knappt annat nu. Orkar knappt stå på benen, snyter mig så näsans skinn snart trillar av. .. Det finns en myt som jag tänker avliva: att hundägare är det friskaste folket, BAH! Sicket LJUG. . SKITSNACK! Jag har slitit mina skor i ur å skur(å varit bra påklädd..) som en riktig hundägare bör göra, å va fick jag? En redig förkylning som inte ger sig. Ugh. Å glöm föralldel inte lunginflammationen jag hade kring jul. Vasägerni nudå?! Hundägare är sjuka. jätte-sjuka. Sådetså!

Å som om det inte räckte- så fyller stora tjejen 18 idag. ARTON ÅR. MYNDIG. STORT SLÄKT-KALAS.. idag. När jag är sjuk. Men vi har förberett... BESTÄLLT tårtor å dyl. Jag bakar alltid annars, sätter stort värde av att ha hembakat på kalas, nämligen. Men,men..Det blir värre med städningen. Så det blir snubbelrisk ikväll. . för allt kommer att sopas under mattorna... för nu skall jag vila. inte städa. . .
Kanske blir jag bättre ikväll-när det bjuds starkt!! Man har ju hört att whiskey ska va bra. ..




















1 kommentar:

sweetazur sa...

Hej syster, kul att läsa lite om er :o)
Du é väldigt bra på att skriva, jag ska försöka lära mig lite av dig
kram